úterý 2. června 2020

Podzimní přání s bobulemi

Ideální podzim si představuji někde na chalupě u kamen, zabalená do deky s milovaným pejskem u nohou a s knížkou v ruce. A přesně toto najdete v nové kolekci od Mintay papers Cozy Evening. Proto, když se mi dostala do ruky, vyrobila jsem z ní podzimní přání, které jsem ozdobila bobulemi. Pojďte se podívat, jak jsem postupovala.

Jelikož obrázky na papírech od Mintay papers jsou tak úžasné a nechci je příliš ořezávat, připravila jsem si základ o velikosti 6x6" Na ten jsem nejprve použila motiv dřeva jako první vrstvu,  papír na druhou vrstvu jsem ořezala jen 2/8" na každé straně a přilepila pomocí 3D polštářků.


Papíry od Mintay se také vyznačují tím, že se k nim dá dokoupit arch s vystřihovánkami. Ten si kupuji pravidelně vždy k malé i velké sadě. Vždy si všechny obrázky nejdříve poctivě  vystřihnu a při tvoření pak už jen vybírám. Stejně tomu tak bylo i v tomto případě. Vybrala jsem si motiv složených dek, kamen a ležícího bígla a obrázky jsem navrstvila. 


Pak jsem vytvořila jakousi kytičku z bobulí a listů, pod které jsem nejprve přilepila sisal a předem obarvenou gázu.  Kytičku jsem dozdobila dalšími drobnými výřezy z kolekce, jako například listy, žaludy a makovicemi,


Úplně nakonec jsem ještě přidala mašličku z režného provázku.


A tady je slíbené VIDEO:



Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)











Žádné komentáře:

Okomentovat