úterý 2. června 2020

Vrstvené přání k narození chlapečka

Zájem o přání k narození miminka stále stoupá a tak se snažím vymýšlet stále něco nového. Hlavně proto, aby mě jejich výroba bavila, protože příliš často opakovat nápady není nic pro mě. Řekla bych, že to vymýšlení mě baví mnohem více než pak ta samotná tvorba. Dnes vám ukážu jedno miminkovské přání, které mělo díky "klamerkám" velký úspěch. Nevíte, co jsou klamerky? Čtěte dále a vše se dozvíte.

Z modré čtvrtky jsem si ustřihla čtverec o velikosti 5 1/4", ze scrapbookového papíru z kolekce Baby Joy od Piatek 13 čtverec o velikosti 4 3/4" a přilepila jsem je na sebe tak, abych kolem přání vytvořila modrý rámeček.

Z modré a bílé čtvrtky jsem pak na Big shotu vyřezala vlaječky. Modré vlaječky plné, bílé vlaječky s vyřezanými písmeny slova KLUK a slepila jsem je k sobě.

Do rohu jsem přilepila dřevěné mini kolíčky na prádlo, u nás na Ostravsku jim říkáme klamerky. Když zaschlo lepidlo, přilepila jsem k nim také šňůrku a vlaječky.

Zbytek prostoru jsem vyplnila navrstvenými miminkovskými motivy vystřiženými z obalu sady. Mezi jednotlivé vrstvy jsem vložila kousky gázy a mašličku z bílé šňůrky. Na závěr jsem přilepila text a aplikovala skleněné kapky od Fabriky decoru.







Video: 



Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat