úterý 2. června 2020

Dětské přání s čokoládkou


Někdy je potřeba vyrobit přání pro dítě a často bývá těžké vymyslet něco vhodného. Proto jsem dnes pro vás takové přání připravila jako inspiraci. ideálně se mi k tomu hodila kolekce Kiddie od Mintay Papers.

Použila jsem základ na přání o velikosti 6x6", abych nemusela z pěkných papírů s roztomilými obrázky moc odstřihávat. Na první vrstvu jsem si vybrala papír s károvaným vzorem, z něho jsem nemusela nic odstřihávat. Papír na druhou vrstvu s obrázkem zajíčka jsem mírně zmenšila, konečný rozměr byl 5 1/4". Tuto druhou vrstvu jsem přilepila pomocí 3D polštářků. 


Vyrobila jsem si krabičku na 2 čokoládky Kinder. Papír o rozměrech 12x7 cm, narýhovala jsem ho podle obrázku (to jsou ty čárkované čáry), ve spodní částku jsem udělala zástřihy a složila jsem krabičku. Hotová měří 4x6 cm.


Pak jsem na přání udělal koláž z nastříhaných motivů z kolekce. ty jsem navrstvila a přilepila 3D polštářky. Některé motivy jsem nalepila pomocí dvou vrstev polštářků, abych vrstvení odstupňovala. 


Nakonec jsem do krabičky vložila čokoládky a vystřižený motiv zajíčka v helikoptéře nalepila na přední stranu krabičky.








VIDEO:



Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat