úterý 2. června 2020

Rozkvetlé jarní přání

Přestože se v pondělí teploty klesly a objevily se dokonce i mrazíky, příroda se už probudila a spousta stromů či keřů se už plně rozkvetla. A tak mě napadlo vyrobit z kolekce Zapach raju od Galerie papieru rozkvetlé jarní přáníčko ve svěžích jarních barvách.


Jako obvykle jsem pro první vrstvu použila čtverec o straně 5 1/4" a pro druhou vrstvu o straně 4 3/4", tu jsem přilepila pomocí 3D polštářků.

Dále jsem si obarvila 3 kousky papíru pomocí zelených sprejů, přičemž jsem barvu nestříkala přímo na papír, ale na podložku a barvu jsem pak papírem setřela.

Z takto vyrobených papírů jsem pak na big shotu vyřezala listy a květinu s listy jako podklad.


Na tento podklad jsem pak vrstvila vystřižené kytičky a listy, ty jsem proložila gázou a chipboardy.


Zelenou barvu jsem ještě lehce nanesla pod listy. Nakonec jsem průhlednou glitrovou pastu zředila vodou a touto směsí jsem potřela listy a některá další místa.




















VIDEO:




Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat