úterý 2. června 2020

Přání ve stylu steampunku


Jelikož z vlastní zkušenosti vím, že bývá nedostatek scrapbookových blahopřání pro muže a blíží se má prodejní akce, kde po nich bude jistě poptávka, vrhla jsem se na jejich výrobu. Jedno z nich vám dnes předvedu i na videu. Jak už z nadpisu víte, bude pro milovníka steampunku.

Pro dnešní příspěvek jsem si vybrala papíry Grungy Walls od 13@rts. Tyto papíry imitují různé povrchy. Já jsem si vybrala dřevo na první vrstvu a zelené praskliny na druhou vrstvu. Papír pro tuto druhou vrstvu jsem naembossovala pomocí embossovací kapsy od Tima Holze, papír pak napodobuje plechy různých velikostí. 


Druhou vrstvu jsem vyrobila dvakrát, obě jsem napatinovala inkoustem Distess Oxid odstínem Vintage Photo. 


Jedno provedení jsem pomocí 3D čtverečků nalepila na první vrstvu a základ, druhé provedení jsem pak rozstříhala na jednotlivé "plechy" a výstupky jsem "vyleštila" voskovou pastou v odstínu Vintage Gold. 


Vystřižené tvary jsem seskupila na sebe a přilepila na druhou vrstvu budoucího přání. Zkombinovala jsem je s kovovými komponenty.


Vše jsem pak ozdobila kytičkami, motýlem a kapesními hodinkami, přidala jsem také mašličku z jutového provázku a motýlka.


Nakonec jsem ještě kytičky patinovala razítkovací barvou a voskovou pastou.











TADY NAJDETE VIDEO:



Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat