úterý 2. června 2020

Vánoční přání se šiškami



Je nejvyšší čas začít s výrobou vánočních přání. Dokonce myslím, že některé z vás jste už možná s výrobou skončily. Pro ty, které to teprve čeká možná přijde vhod můj návod na vánoční přání se šiškami a bobulemi.

Zalovila jsem v papírech mé oblíbené znaky Mintay papers a vybrala si jeden z kolekce Home for Christmas. Jelikož papíry od Mintay mají pěkné obrázky nejen ve středu, ale až pěkně k okrajům, začala jsem vyrábět přání o rozměrech 6x6", takže ze scrapbookového papíru odříznu jen pár milimetrů po okraji. V papírnictví jsem dokonce objevila čtvercové obálky o straně 16,2 cm. Ale pěkně popořádku. Nejprve jsem si vyrobila základ na přání. Z červené čtvrtky jsem vystihla podklad 6"x6" a scrapbookový papír pak má rozměry 5 1/2"x5 1/2 ". 



Zelenozlatou pavučinku jsem nejprve trochu rozcupovala, než jsem ji na přání nalepila výřez od firmy Scrapiniec pomocí 3D koleček.


Dále jsem použila gázu, svazek pestíků, ještě jednu vrstvu gázy, šišky a ojíněné bobule. Použila jsem i lístky z chipboardu.


Přání jsem pak lehce natupovala bílou akrylovou barvou a posypala bílými glitry. 


Kolem aranžmá ze šišek jsem ještě pomocí heavy body gelu přilepila asi milimetrové skleněné kuličky.


Na závěr jsem ještě přilepila nápis "Radostné Vánoce". 







VIDEO:



Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat