úterý 2. června 2020

Kruhová visačka s lucernou



Mým oblíbeným výrobkem jsou visačky a uvědomila jsem si, že jsem už dlouho žádný návod s visačkou nedělala. Tak jsem se rozhodla to napravit a připravila jsem pro vás videonávod na kruhovou visačku.

Jako základ jsem použila kartonový výřez ve tvaru kruhu, který se používá jako baňka na vánoční stromeček. Mi se však tento kruhový tvar hodil hlavně kvůli obrázkům, které 6" papíry od Mintay papers mají. Z kolekce Harmony jsem si vybrala 2 papíry a z rubové strany jsem visačku nejprve obkreslila. První vrstvu jsem však ustřihla asi o 0,5 cm větší, druhou však už přesně podle obkresleného obvodu. Okraje obou vrstev jsem zdrsnila ostřím nůžek a obarvila razítkovací barvou. Obě vrstvy jsem přilepila na kartonový základ.


Dřevěný rámeček jsem obarvila růžovou metalickou barvou ve stejném odstínu, jako jsou růžičky na motivu. 


Pak jsem jen navrstvila rámeček a spoustu vystřižených motivů z archu Harmony 09, při vrstvení jsem použila 3D polštářky.


Výřezy jsem doplnila kytičkami, provázkem a glitry. Nakonec jsem na visačku uvázala provázek, aby se visačka dala pověsit a mohla sloužit jako malý obrázek.








VIDEO:



Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat