úterý 2. června 2020

Svatební exploding box


Často mívám objednávky na soupravu svatebního přání a darovací obálky. Napadlo mě nabídnout zákazníkům exploding box s kapsičkami, kam se dají vložit visačky s blahopřáním a zároveň peněžitý dar. Kolekce Till We Meet Again od Piatek 13 se mi akorát hodila pro můj záměr. Pusťme se tedy do toho ! 😊

Na základ jsem použila bílou čtvrtku 12x12", ze které jsem odstřihla rohy o velikosti 4x4". Všechny strany čtvrtky jsem polepila scrapbookovými papíry.

Chipboardy True love Nr.2, Pretty mesh bordura a nápis Hodně štěstí jsem natupovala bílou akrylovou barvou a posypaly třpytkami.


Dvě protilehlé strany jsem ozdobila vystřiženými výřezy z archu 07 téže kolekce. Při vrstvení jsem kromě nich použila obarvené chipboardy a gázu.


Na dvě zbývající strany jsem vyrobila kapsičky a visačky.


Do středu exploding boxu jsem umístila slavobránu odekorovanou girlandou a kytičkami.


Dále jsem pokračovala víčkem exploding boxu. To jsem vyrobila ze čtverce o straně 7 1/8". Ve vzdálenosti 1 1/2" od krajů jsem na protilehlých stranách udělala zářez do hloubky 1 1/2". Jednotlivé díly jsem polepila opět stejnými scrapbookovými papíry.


Na horní stranu jsem naaranžovala kytičku z papírových a látkových kytiček, pestíků,  lístečků, gázy, chipboardu, perliček na drátku a šňůrky. 


Nakonec jsem už jen složila a slepila víčko a exploding box je hotový.








VIDEO:



Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)








Žádné komentáře:

Okomentovat