úterý 2. června 2020

Visačka v retro stylu


Přestože je předvánoční čas a všichni jste jistě ponořeni do vánočního tvoření, připravila jsem si dnes ale úplně nevánoční příspěvek. Možná si u něj od příprav na vánoce trochu odpočnete. Vyrobila jsem pro vás visačku v retro stylu. K tomu totiž úplně svádí kolekce Words Live Forever od ScrapBerry´s.

Z této kolekce jsem si vybrala 4 papíry, z toho 2 jsem kompletně rozstříhala a ze dvou dalších jsem vystřihla obrys visačky. Jako první vrstvu jsem použila motiv červené dřevěné stěny, tu jsem obstřihla přesně podle obrysu. Na druhou vrstvu jsem vybrala světle hnědý papír s motivem novin. Tuto vrstvu jsem stříhala asi  0,5 cm uvnitř od obkresleného okraje.


Okraje této druhé vrstvy jsem zdrsnila nůžkami a napatinovala hnědou razítkovací barvou, nejraději používám odstín Vintage Photo. Vrstvy jsem postupně nalepila na kartonovou visačku, okraje horní vrstvy jsem ještě různě natrhala a ohnula, abych jí dodala vzhled opotřebovanosti.

A pak už jsem jen vrstvila vystřihané komponenty, nejprve jsem si rozvrhla, jak by asi mohly být umístěné, potom jsem už lepila, některé pomocí 3D čtverečků, jiné přímo na druhou vrstvu lepidlem.


Mezi jednotlivé vrstvy jsem na několika místech vsunula kousky gázy 


a visačku jsem dozdobila kovovými ozdobami. Nakonec jsem na visačku připevnila provázek na pověšení. Visačka má všestranné použití. Můžete ji přibalit k dárku, použít místo blahopřání nebo si ji pověsit na stěnu jako obrázek.









VIDEO:



Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat