úterý 2. června 2020

Mixed media přání: Lady in pink


Po čase jsem se opět vrátila k mixed mediím. Inspirovaly mě k tomu papíry od 13@arts. Pro mixed media se výborně hodí, mají totiž dost vysokou gramáž. Pro svůj projekt jsem si vybrala kolekci Rosalie. 

Ustřihla jsem si nejprve několik vrstev papírů a přilepila jsem je na sebe.


Pak jsem nanesla heavy body gel špachtlí přes šablonu a úmyslně nedokonale jsem jej posypala embossovacím práškem a zatavila.


Na papír jsem nastříkala nebo nanesla štětcem spreje ve dvou barvách, růžové a hnědé.


Polymerové ozdoby jsem původně chtěla obarvit hnědým spreje, jelikož byly ale dosti mastné, tak se barva nechytila, musela jsem použít hnědou metalickou akrylovou barvu, výstupky jsem zesvětlila voskovou pastou v odstínu Vintage Silk.


Dále jsem si připravila lístečky, které jsem rovněž naembossovala ve stejném odstínu jako vzor na pozadí.  


Skleněné čočky jsem na spodní straně nabarvila hnědou metalickou barvou a pak už jsem vrstvila kytičky, lístečky, výřezy určené ke kolekci Rosalie a čočky. 


Na závěr jsem jsem na několika místech nanesla heavy body gel a posypala glitry v odstínu vintage photo a vintage platina.








VIDEO:


Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat