úterý 2. června 2020

Minialbum do kabelky












Nosíte rády na různá setkání fotky, ať už dětí nebo z dovolené, a bojíte se že se vám v kabelce poškodí? Tak přesně pro vás jsem připravila návod na minialbum v krabičce, které můžete nosit v kapse nebo kabelce a nemusíte se o fotky bát :-)

Použila jsem plechovou krabičku o rozměrech 5x7,5 cm, kterou jsem měla doma. Tomu také odpovídají následující rozměry. Budete potřebovat dva pruhy scrapbookového papíru o rozměrech 6x28 cm. Já jsem použila papíry z kolekce Spring od Kora projects. Dále jsem potřebovala 6 ks bílé čtvrtky o rozměrech 3,5x5,5 cm.  Vy místo bílé čtvrtky použijete fotografie. A dále jsem potřebovala pár vystřižených výřezů, které mi zbyly z jiného projektu.

Postup je velice jednoduchý a můžete se na něj podívat na videu:


Děkuji za návštěvu :-) Všechny novinky můžete sledovat na Facebooku !  Staňte se fanoušky stránky ArtCentrum a už vám nic neunikne :-)








Žádné komentáře:

Okomentovat