neděle 10. listopadu 2019

Interaktivní album pro začátečníky - 4. díl .... VIDEO


V prvním díle jsme si vyrobili základ na album, v dalších dvou jsme pak album naplnili interaktivními stránkami. V dnešním čtvrtém díle vám ukážu, jak jsem zdobila desky alba.

Nejprve jsem na desky alba naembossovala pomocí zlatého detailního embossovacího prášku motiv písma.


Pak jsem na obarvení desek použila růžovou a zelenou akvarelovou barvu, nejprve jsem však desky postříkala vodou, aby barvy byly tlumenější.


Na tento podklad jsem přilepila oboustrankou krásnou stuhu se srdíčky. Na ni pak kousky scrapbookovéhých papírů. Organzu-pavučinku ve zlatozelené barvě jsem nejprve trochu rozcupovala a pak přilepila na přední desku alba, na ni jsem přilepila chipboard ve tvaru kruhu.


Mezitím jsem si z titulní stránky kolekce a ze zbylých ústřižků vystřihla různé motivy. Chipboard jsem pak dekorovala látkovými kytičkami, které jsem doplnila vystřiženými listy a také jsem použila vystřižené kytičky, které jsem navrstvila a jednotlivé vrstvy jsem proložila gázou.
Na závěr jsem přední desky dozdobila perličkami.






VIDEO:


Děkuji za návštěvu 😊





Žádné komentáře:

Okomentovat