středa 11. září 2019

Originální obal na sešit ... VIDEO


Je poslední prázdninový týden a pokud máte doma školáky, určitě vás čeká návštěva papírnictví a nákup školních pomůcek. Mezi ně patří také obaly na sešity. Co kdybyste zkusili vyrobit takový obal na sešit, který bude originální a zajímavý? Někteří žáčci nebo studenti to jistě ocení.


Ze čtvrtky 12x12" jsem ustřihla pruh o šířce 21,5 cm (o 0,5 cm širší než je výška sešitu).


Naznačila jsem si polovinu z 12" a udělala rýhy 0,5 cm z každé strany od značky. Tuto vzdálenost si upravte podle tloušťky a šířky sešitu.


Zbývající pruh jednobarevné čtvrtky jsem uřízla tak, aby byl asi o 4 cm delší než je výška sešitu a přesahující konce jsem přeložila a přilepila tak, aby se daly vložit desky sešitu.


Na zdobení jsem použila papír z úžasné kolekce Grungy Walls od firmy 13@rts. Po ustřižení potřebné velikosti jsem nejprve přes šablonu nanesla akrylové barvy.


Po zaschnutí jsem okraje papíru i zaschlou barvu obarvila voskovou pastou v odstínu Vintage Gold.


Mezitím jsem na zbývající kousky z použité čtvrtky otiskla razítka jízdenek  a vstupenek 


a začala jsem vrstvit. K vrstvení jsem použila 3D polštářky a chipboardy, které jsem rovněž ušpinila voskovou pastou.

Nakonec jsem přidala motýlka a nápis z výřezů Grungy Walls.







VIDEO:



Děkuji za návštěvu :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat