neděle 9. června 2019

Knížka plná brouků ... VIDEO

Nebojte, mou knihovnu nenapadl nezničitelný hmyz ani jsem si nekoupila Atlas brouků. To jsem jen vyrobila záložku s brouky. Na její výrobu jsem použila kolekci New Moon od firmy Piatek 13. Také by se vám hodila nová záložka? Pojďte si ji vyrobit podle následujícího návodu!

Nejprve jsem na arch New Moon - 02 obkreslila záložku z kartonu a tu jsem pak vystřihla. Tento scrapbookový papír mi připomíná papíry k vybarvování a tak jsem toho využila. Kytičky jsem vybarvila akvarelovými barvami, ale předtím jsem  na vystřiženou záložku nanesla tenounkou vrstvu průhledného gessa. Můžete použít i bílé gesso, v takové tenké vrstvě není ani bílé gesso krycí. Použila jsem ho proto, aby akvarelové barvy nevytvořily na papíru nevzhledné mapy.  Před vybarvením jsem ještě  papír postříkala vodou, aby se barvy lehce rozpily. Po uschnutí jsem papír nalepila na kartonovou záložku.


Skečovacím perem a razítkovací barvou jsem zvýraznila okraje.


Z papíru New Moon - 07 jsem vystřihla pár obrázků - brouky a kruhové bubliny. Z tmavě modrého jednobarevného papíru jsem raznicí vyrazila kruhy o něco větší než bubliny. A pak jsem modré kruhy, bubliny i brouky na sebe navrstvila a přilepila na záložku. 



K záložce jsem připevnila 3 "střapce" ze stříbrného řetízku s perličkami na koncích.





VIDEO:


Děkuji za návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat