pátek 7. června 2019

Láska kvete v každém věku ... VIDEO

Svátek svatého Valentýna je velmi populární spíše u mladší generace. Ale ani  v pozdějším věku není od věci Valentýna slavit. Pro ty, kdo hledá inspiraci a zároveň příliš neholduje srdíčkům, jsem vyrobila přání z krásného papíru z kolekce 7th Heaven od Mintay. Na konci článku najdete video s postupem.



Z archu jsem si vystřihla dva čtverce, první vrstva je velká 5 1/8" a použila jsem ji z rubové strany, tentýž papír, ale z lícní strany, jsem použila na druhou vrstvu o velikosti 4 3/8"


Na ně jsem pomocí 3D čtverečků různých tlouštěk navrstvila vystřižené chipboardy. 


Mezi jednotlivé vrstvy jsem pak vkládala kousky krajek, mašličku z bílé šňůrky a perličky na silikonu. Přidala jsem i pár jednotlivých perliček.


Nakonec jsem přidala lísteček s textem, jak jinak než Z lásky :-)











Video:




Děkuji za návštěvu :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat