sobota 8. června 2019

Deník teenagerky ... VIDEO



Na prodejních akcích, kam chodím, zjišťuji, že mnoho dívek i větších slečen si i v dnešní době vede ručně psaný deník. Proto na tyto akce připravuji zápisníky, které by se jim mohly líbit. Jeden takový jsem vyrobila z kolekce Aqua Flora od 13@rts a vše jsem natočila na video. Pojďte se podívat!


Vybrala jsem si papír Countless Love laděný do tyrkyzova a v této barvě jsem vyrobila také základ zápisníku. Podle něho jsem si ustřihla potřebnou velikost scrapbookového papíru. Přes šablonu jsem nanesla razítkovací barvu Distress Oxid v odstínu Peacock Feathers. 


Druhá polovina šablony má vzor padajících kapek a přes tuto část jsem nanesla speciální 3D lepidlo pro kovové plátky, které i po zaschnutí zůstane lepkavé


a po zaschnutí jsem na něj aplikovala kovové plátky ve zlaté barvě.


Tím jsem měla pozadí hotové a začala jsem se zdobením. Využila jste vystřižené výřezy a použila jsem květiny v růžové barvě, ty jsem přilepila pomocí 3D čtverečků.


Vybrala jsem několik chipboardů ze sady Auqa Flora, která ladí s papíry, ty jsem nabarvila stejnou razítkovací barvou a umístila na desky zápisníku.


Přidala jsem ještě pár vystřižených výřezů a mašličku z bílého provázku. Nakonec jsem zápisník ozdobila šňůrkami v tyrkyzové barvě, na jejichž konce jsem navlékla korálky, a rohy zápisníku jsem opatřila stříbrnými růžky.







Tady se můžete podívet na VIDEO:



Děkuji za návštěvu :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat