sobota 13. dubna 2019

Tak trochu jiný layout ... VIDEO

Layouty často nedělám, ale mám několik fotografií, které si layout zaslouží. Jednou z nich je fotografie mé dcery v cihlově červených šatech. Moc jí to na ní sluší. Pro zpracování jsem si vybrala sadu Bloomville od Minay Papers, jejíž papíry jsou stejně veselé, jako dcera na fotce. 

A proč je layout tak trochu jiný? Pojďte se podívat, brzy pochopíte :-)



Na podkladový papír jsem z rubové strany obkreslila gramofonovou desku a kruh jsem vystřihla. 


Otočila zpět na lícní stranu a přes šablonu jsem nanesla bleděmodrou akrylovou barvu. 



Po zaschnutí jsem scrapbookový papír přilepila na gramofonovou desku. A okraje jsem ještě natupovala zbytkem bleděmodré barvy.


Připravila jsem si rámeček pod fotografii, vše jsem pak podložila vystřiženými kartičkami z archu Bloomville 06 a přilepila na podklad pomocí 3D čtverečků.  



Dále jsem zdobila pomocí chipboardů, papírového ubrousku, proužků scrapbookového papíru. Ke zdobení jsem použila také papírová brčka, kytičky, motýlky a kytičkami vystřiženými ze stránky Bloomville 09, bílou šňůrkou a enamelovými tečkami.



Takto vyrobený layout můžete třeba také pověsit na stěnu, jen nezapomeňte vyvrtat dvě dírky pro zavěšení, aby při asymetrickém rozložení nevisel obrázek nakřivo :-) 






VIDEO:


Děkuji za návštěvu :-)













Žádné komentáře:

Okomentovat