středa 11. září 2019

Přání, které nakonec dopadlo úplně jinak ... VIDEO


V minulém příspěvku jsem vás seznámila s přáním k narozeninám pro dceru. Jelikož měsíc po ní bude mít narozeniny syn, měla jsem v plánu udělat přání pro něj. Kolekce Soul Mate od Piatek Trzynastego se mi výborně hodila pro tento záměr. Jenže . . . při procházení mých zásob jsem narazila na nářadí, které používají zahrádkáři, a to se skvěle hodilo k mému nápadu. Můj syn ale zahrádkář není, takže mu bude muset vyrobit přání jiné. Na druhou stranu zahrádka může být koníčkem i pro ženu, takže následující přání je vlastně univerzální. To je tak, když člověk míní a zásoby mění :-)

Z kolekce jsem si vybrala tmavě modrý papír a papír s motivem dřeva. Jako základ jsem vybrala formát A6. Papír s motivem dřeva jsem ustřihla tak, aby latě šly svisle a ze zbytku papíru jsem ustřihla a přilepila latě vodorovně. 


Na horní vodorovnou řadu jsem umístila ty nejmenší hřebíčky s kovovým vzhledem, které jsem našla, a použila je jako skutečné hřebíky, na nichž bývá nářadí zavěšeno.


Tmavě hnědou, béžovou akrylovou barvu a své prsty jsem použila pro "ušpinění" nářadí. To jsem pak přilepila na hřebíčky (svorky).


Přání jsem pak ozdobila umělými kytičkami a textem, který jsem podložila kouskem tmavomodrého podkladového papíru.








VIDEO:


Děkuji za návštěvu :-)
















Žádné komentáře:

Okomentovat