středa 11. září 2019

Exploding box s kapsičkami ... VIDEO


Když chcete k narozeninám darovat vedle přání i nějaký finanční obnos, můžete vyrobit darovací obálku sladěnou s přáníčkem. Nebo máte druhou možnost - vyrobit exploding box, kam umístíte dvě kapsičky. Ty budou sloužit jak pro visačku, na kterou napíšete své přání, tak pro finanční dárek. Dnes jsem pro vás připravila na takový exploding box (EB) návod i s videem, Pojďte se podívat!

Začala jsem tím, že z dvanácti palcové bílé čtvrtky jsem odstřihla rohové čtverce o velikosti 4x4" a naznačila jsem ohyby.


Na boky jsem zvnitřku i zvnějšku nalepila čtverce z papíru Rosiness z kolekce Aqua Flora od 13@rts o velikosti 3 a 7/8". Scrapbookový papír jsem nalepila i na dno krabičky.


Ustřihla jsem čtverec bílé čtvrtky o velikosti 6 a 1/8" na víčko EB. Ve vzdálenosti 1" od okraje jsem udělala zářez do hloubky 1" zprava i zleva a vše jsem zrcadlově zopakovala. Pak jsem naznačila ohyby tak, aby střední čtverec měl rozměry 4 a 1/4". Také víčko jsem polepila scrapbookovým papírem, tentokrát jsem použila Pink Bouqet.


Kapsičky jsem vyrobila z proužku bílé čtvrtky o velikosti cca 4 a 1/2 "x 2". Ustřihla jsem si papír na polepení kapsiček, ale nejprve jsem na ně naembossovala texty  ze sady razítek Together určené k této kolekci papíru, detailním embossovacím práškem a dále jsem udělala několik otisků květin a drobných dekorací.


Vyrobila jsem dvě visačky, které jsem opatřila průchodkami a ozdobila šňůrkou. Na rubovou stranu visaček jsem nalepila bílou čtvrtku pro napsání přání či vzkazu. Obě visačky jsem ještě ozdobila korálkem. Zbylé dvě strany EP jsem ozdobila chipboardy, motýlkem z polymeru a kamínky.


Víčko EB jsem ozdobila kytičkami, lístky, dekorační pavučinou, perličkami a mašličkou, uvázanou ze stuhy a šňůrky současně. Víčko jsem zdobila v rozloženém stavu 


a až nakonec jsem ho složila, zalepila a  přilepila doprostřed EB krásný dort od Wycinanky.









Video:





Děkuji za návštěvu :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat