středa 11. září 2019

Velikonoční přání ... VIDEO


Velikonoce jsou za dveřmi, některé z vás už začaly vyrábět velikonočních přání. Těm z vás, které nevíte, jak začít, přijde možná vhod můj návod na dvě velikonoční přání z kolekce Lovely Day od Mintay Papers. 



Papíry z této kolekce mají jemné pastelové barvy, které mi připomínají jaro. K nim jsem jako podklad vybrala pastelově žlutou čtvrtku. 1. vrstvu papírů ze žluté čtvrtky jsem ustřihla o rozměru 5 2/8", 2. vrstva ze vzorovaných papírů měla rozměr 4 7/8" a přilepila jsem ji pomocí 3D čtverečků.


Ze zbytků papírů jsem vyrobila banerky, které jsem přilepila pomocí 3D čtverečků.


Na volnou plochu jsem pomocí tavné pistole přilepila žlutý sisal, který jsem stočila do kroužku a na něj jsem přidala ještě kousek gázy, kterou jsem nejprve řádně rozcupovala.


Do středu takovéhoto hnízda jsem pak lepila lístečky a květinky, vedle jsem přilepila ještě chipboardy s jarním i velikonočním motivem.


Dále jsem zdobila enamelkami a perličkami na silikonu, banerky jsem ještě ozdobila motýlky













Video:




Děkuji za návštěvu :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat