středa 11. září 2019

Minialbum z jednoho kusu papíru ... VIDEO


Rádi se chlubíte svým známým fotkami svých dětí nebo třeba z té nejúžasnější dovolené, ze které jste se právě vrátili? A stačí vám k tomu pár fotek? Pak si vyrobte podle mého návodu minialbum, které se vám vejde do kabelky. Pojďme společně na to ! Pokud se v mém popisu budete ztrácet, pusťte si video na konci příspěvku ! 

Na zelenou jednobarevnou čtvrtku jsem naznačila rýhy ve vzdálenosti 4" a 8", čtvrtku jsem otočila o 90 stupňů a rýhy jsem zopakovala.


Pak jsem rýhy nařízla vždy do 2/3 čtvrtky, ale pokaždé z jiné strany a jen v jednom směru ! 


Ze scrapbookových čtvrtek od firmy 7 Dots Studio z kolekce Paint Chips označených jako Aquamarine a Clover jsem si vystřihla čtverce o velikosti 3 a 7/8" x 3 a 7/8" a polepila jsem jimi všechny strany alba, které se otevírají v jednom směru zepředu i zezadu. Zůstaly nepolepené 4 stránky, ke kterým se dostanete v jiném směru a ty jsem slepila vždy dvě a dvě k sobě tak, abych vytvořila kapsu, do které jsem nakonec vložila 2 visačky, na které můžete také umístit fotografie.


Stránky alba jsem ještě ozdobila výřezy, samolepkami a texty ze stejné kolekce, drobnými chipboardy, enamelkami a perličkami.  Přední stranu jsem navíc ozdobila kytičkami.


Nakonec jsem vyrobila 2 visačky, o kterých jsem se zmiňovala už dříve a album jsem svázala provázkem.


Pro tento příspěvek jsem se nechala inspirovat videem na You Tube na podobné minialbum.









Video:


Děkuji za návštěvu :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat