středa 11. září 2019

Zápisník pro muže ... VIDEO

Hledáte dárek pro muže? Já s tím mívám často problém. A tak vám třeba přijde vhod můj návod na zápisník s nádechem steampunku z papírů Mister Tom´s Treasure od Pion Design.  Tak se pojďte podívat na můj návod s videem na konci.




Použila jsem papír Pocket Watches, který jsem nejprve lehce nabarvila zelenou barvou ve spreji.


Vybrala jsem několik výřezů ozubených kol a hodin, ty jsem pomocí houbičky nabarvila černým gessem


a následně potřela stříbrnou voskovou pastou. Tentokrát se mi jako nástroj osvědčily vlastní prsty.


Z papíru ze stejné kolekce z názvem Tags jsem vystřihla visačky a několik obrázků, velkou visačku jsem opatřila černou průchodnou a šňůrkou.


Pak jsem začala vrstvit. Ozubená kola jsem přilepila lepidlem Glossy Accent, vystřižené obrázky pomocí 3D čtverečků.


Dále jsem zdobila černými enamelkami a kousky krajky, kterou jsem přeložila napůl a vložila pod obrázky. Úplně na závěr jsem opět použila zelenou barvu a na zápisník jsem udělal pár cákanců.








VIDEO:



Děkuji za návštěvu :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat