čtvrtek 5. listopadu 2020

Buďte kreativní!

Paper garden


    V minulých dnech jsem svým příspěvkem na sociální síti rozvířila jindy tak poklidné scrapbookové vody v naší zemi. Svým příspěvkem jsem reagovala na to, že Monika P. z design teamu Paper garden omylem na své zdi místo ve skupině design teamu zveřejnila návrh na vánoční nápisy. To by nebylo nic zvláštního, to se může stát. Jenže nápisy se nápadně podobaly nápisům, které již několik let dělají v Papero amo a mě v první chvíli napadla otázka: Od kdy Monika pracuje pro Papero amo? 

   Monika brzy na svou chybu přišla a příspěvek smazala, takže jste nemohli vidět porovnání. Jenže Zuzka A. mě upozornila na to, že podobné samolepky s podzimní tématikou už v eshopu Paper garden má. To jsou ty, které jsou v úvodu tohoto článku. A souhlasím, že ta podoba už není tak velká. Ty původní byly podobné více, byly stejně stínované jako od Papera.



Papero amo

   Jak můžete sami vidět všechny ostatní aršíky s frázemi jsou od sebe snadno odlišitelné a jasně rozpoznatelné a nezaměnitelné. Na první pohled je všem jasné, ve které dílně byly vytvořeny.  A tak by to mělo být. Člověk by měl na první pohled identifikovat výrobce a nemělo by stát to co mně. Od kdy Monika pracuje pro Papero amo?

Nemravka

   Jitka Dušáková v komentáři napsala: "Už několikrát se i nám stala "souhra myšlenek" a kopie to naprosto nebyla". S tím bezvýhradně souhlasím. I mi se už stalo, že jsem něco pracně vymyslela a pak jsem zjistila, že něco podobného už existuje. Řeknu vám příhodu, která se mi stala. Jednoho nedělního upršeného odpoledne jsem dostala chuť, něco si nakreslit. Jen tak tužkou, vystínovat. A rozhodla jsem se pro detail oka. Levého oka.  Měla jsem radost, jak se mi kresba povedla a šla jsem se pochlubit na FB. Vzápětí jsem zjistila, že úplně stejnou kresbu levého oka zveřejnila chvíli přede mnou nějaká Američanka. Což potvrzuje, že dva mohou dělat totéž na opačných stranách planety v jednom okamžiku, aniž by o sobě věděli.

Hurá papír

   Rozumím tomu, že toho mnoho už bylo vymyšleno a těžko se vymýšlí něco nového. To chápu. Nicméně. Já jsem toho názoru, že pokud neumím být originální, tak to prostě nedělám. Nechodím na blogy, na pinterestu sice mám nástěnky pro případ, že mi dojde ispirace, ale zatím jsem to nemusela použít, na YouTube se dívám většinou jen na práci s novými materiály nebo pomůckami.

   Děvčata, prosím, zamyslete se. Jste členky DT, to znamená, měly byste být obzvlášť kreativní oproti ostatním a taky byste měly jít příkladem.  Jste tvůrci, tak buďte kreativní ! Snažte se, přemýšlejte ! Přestože už toho mnoho bylo vymyšleno, jsou cesty, kterými se lze dát tak, abyste byly originální, odlišitelní od druhých. Najděte si svůj vlastní styl. Není to tak těžké, jak by se mohlo zdát. Už teď mě bez dlouhého vymýšlení napadají 2 až 3 způsoby, jak nápisy udělat po svém, neopisovat. Vaše zákaznice a fanynky si zaslouží, abyste jim přinesly ty nejoriginálnější a nejúžasnější materiály, které se jen dají vymyslet.

   Držím vám palce, aby se vám to povedlo! 😉

 


Žádné komentáře:

Okomentovat