úterý 3. listopadu 2020

6 způsobů, jak si vytvořit vlastní pozadí

 












Už se vám někdy stalo, že máte krásnou kytičku, ale zaboha k ní nemůžete doladit vhodný papír? Vyrobte si papír vlastní ! Dnes vám ukážu 6 způsobů vlastního pozadí. Pojďte se posívat !

1. texturovací pasta Arctic Ice

Pastu jsem nanesla přes šablonu. Má výhodu, že poměrně rychle uschnula. Papír jsem poprášila práškem magicals a nastříkala čistou vodu. Ostatně ve všech případech jsem používala prášky magicals od Lindy´s Stamp Gang. Pokud prášky nemáte, můžete si je koupit v eshopu ArtCentrum nebo můžete použít jiný pigment, spreje, vodovky nebo s vodou smíchat gelatos či razítkovací barvu na bázi vody.














2. texturovací pasta Arctic Snow

Postup je stejný jako v předešlém způsobu.













3. razítko a horký embossing

Na papír jsem otiskla razítko s embossovacím médiem, posypala bílým embossovacím práškem a zatavila. Pak následoval prášek magicals.














4. zmačkaný papír

Ve čtvrtém případě jsem jen pomačkala a následně opět vyrovnala papír. V záhybech utkví pigmentu více, a tak se vytvoří zajímavý vzor.














5. embossovací kapsa

Vybrala jsem si vzor cihlové zdi, vytvořila embossovaný papír a nabarvila.














6. razítko a voděodolný razítkovací inkoust

Na tento způsob nezapomeňte použít voděodolný razítkovací inkoust, pokud byste použili inkoust na bázi vody, otisk by se vám rozpustil



Na vše se můžete podívat ve VIDEU:




Z použitého materiálu můžete v eshopu ArtCentrum koupit:











Těší mě, že mě sledujete 😊 Pokud máte dotazy, napište mi na info@artcentrum.net. Vašimi výrobky se pochlubte ve skupině Cardmaking a scrapbooking - Česká republika 

Přeji vám hodně času na tvoření !



 

Žádné komentáře:

Okomentovat