pátek 1. března 2019

Vojenský zápisník s květinkami ... VIDEO


Již nějakou dobu jsem měla doma Military set od Prima marketing. je to sada 3 barev, kterými se dá docílit iluze vojenského maskování. Zatím tyto barvy ležely nepoužity, ale dnes jsem dostala nápad, kde mi velmi přišly vhod.




Na horní obal zápisníku jsem nejprve přes šablonu nanesla texturovací pastu. 


Po zaschnutí pasty jsem navrstvila ozubená kola a další kovové ozdoby a přilepila jsem je.


Vše jsem natřela nejprve natřela černým gessem a pak jsem použila barvy z Military setu. Začala jsem tou nejtmavší - tmavě zelenou, pokračovala jsem světle zelenou, nakonec jsem použila okrovou barvu.


Nakonec jsem na obal přilepila obrázek a ozdobila motýlkem a květinami , které jsem použila jako protiklad k vojenské a steampunkové tématice. 






A tady se podívejte na video:



Děkuji za návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat