pátek 1. března 2019

Vůně levandule ... VIDEO


Když ucítím vůni levandule, představím si rozsáhlá levandulová pole v Provence a tajně doufám, že tuto nádheru jednou uvidím na vlastní oči. Ne jinak tomu bylo, když se mi dostala do ruky levandulová kolekce od Pion Design Scent of Levander. Z této kolekce jsem pro vás připravila videonávod na levandulové přání. Pojďte se podívat!

Ze stránky s názvem In Provence jsem vystřihla dva čtverce a oba jsem postupně nalepila na základ pro přání. Pak jsem ještě z archu  Tags  vystřihla visačku a z archu Borders  dva motýlky. Visačku jsem přilepila pomocí 3D čtverečků na pozadí.


Pod ní jsem vsunula a tavnou pistolí přilepila fialová vlákna sisalu. Pod sisal jsem ještě vložila výřezy listů, které mám připraveny do zásoby.


Nahoru na visačku jsem pomocí lepidla Glossy Accent přilepila malou skleněnou lahvičku, do ní jsem vložila umělou levanduli. Tu jsem pro jistotu také přilepila k okraji lahvičky, aby levandule při manipulaci s přáním nevypadla.


Z tiráže scrapbookového papíru jsem vystřihla název kolekce "Scent od Lavender", podlepila jsem ho tmavším podkladovým papírem a vyrobila jsem si tak další netradiční ozdobu.


Na závěr jsem ještě přilepila pár fialových flitrů, vystřižené motýlky a mašličku z provázku.






Tady se můžete podívat na video:


Děkuji za návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat