neděle 10. února 2019

Přání v rytmu tanga ... VIDEO

Dostala jsem za úkol vyrobit z halloweenské sady The Witching Hour nějaké blahopřání. Přemýšlela jsem, jestli mám udělat čistě halloweenské přání nebo klasické blahopřání třeba k narozeninám. Nakonec zvítězila ta druhá možnost a vy se teď pojďte podívat na postup slovy, obrázky i filmem.




Vyrobila jsem nakonec dvě přání v černo-červené kombinaci, což mi jednoznačně připomínalo vášnivé tango. Zvolila jsem papíry Spider´s Web a Dark Roses. Jako podklad jsem vybrala červenou čtvrtku a oba potištěné papíry jsem na ni nalepila pomocí 3D čtverečků.


 Vyhledala jsem obrázek tanečnice, který se mi barevně hodil a pro druhé přání jsem našla vintage razítko s dámou a pánem. Rovněž oba obrázky jsem podlepila červenou čtvrtkou a udělala rámečky, abych je zvýraznila.



Obě blahopřání jsem dozdobila mými oblíbenými kytičkami, listy a k jejich doplnění Jsem použila curly moss. Jsou to jakési sušené a různě nabarvené kořínky a ráda je používám. Hlavně k vyplnění "hluchých" míst v kytičkovém aranžmá a svým nepravidelným tvarem zároveň naruší pravidelnou kompozici.


Nakonec jsem přidala texty, které mám již předem připravené, abych se pak nezdržovala, a červené perličky.







A tady je slíbené video:



Děkuji za návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat