neděle 10. února 2019

Narozeninové přání ve fialové ... VIDEO


Pro dnešní příspěvek jsem si připravila vrstvené přání laděné do fialova.







Potřebovala jsem tento materiál:
dva barevně sladěné vzorované papíry 15x15 cm
útržky not
krajka
fialovo-bílá šňůrka
chipboard
výřezy listů
kytičky
motýli
polymerový rámeček
3D lepící čtverečky
základ na přání
fialová akrylová barva

Z jednoho vzorovaného papíru jsem vystřihla čtverec o velikosti 5 1/8". Z druhého jsem pak utrhla širší pruh, který jsem přilepila pomocí 3D čtverečků. 


Pod něj jsem pak navrstvila postupně noty, krajku, chipboard i listy.


Polymerový rámeček jsem nedokonale nabarvila fialovou barvou a přilepila na horní vrstvu. 


Po zaschnutí jsem pak přidala kdyličky, lístky 


a mašličku ze šňůrky.


Nakonec jsem přilepila text s přáním a motýlky.








Tady je slíbené video:


Děkuji za návštěvu :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat