pátek 4. ledna 2019

Jabloň ... VIDEO


Pro dnešní příspěvek jsem si připravila mou oblíbenou techniku mixed media s černým gessem. Postup je poměrně jednoduchý a výsledek přitom velmi efektní.






Budete potřebovat:
- plátno
- pavučinku
- černé gesso
- chipboard (strom)
- lepidlo
- knoflíky
- wax pastu Vintage Silk a Lucky Emerald


 Nejprve jsem si ustřihla z pavučinky díl odpovídající plátnu.


Na plátno jsem pomocí špachtle nanesla silnější vrstvu lepidla, použila jsem Soft Gloss Gel, ale můžete použít jakékoliv jiné tekuté lepidlo. A pavučinku jsem přilepila na plátno.


Po zaschnutí jsem plátno natřela černým gessem.


Přilepila jsem chipboard v podobě stromu a rovněž natřela černým gessem. Natírala jsem postupně proto, aby se mi gesso dobře dostalo do všech záhybů.


Výstupky na plátně jsem pomocí prstu obarvila voskovou pastou. Použila jsem značku Art Alchemy v odstínu Opal Magic Wax-Vintage Silk a Antique Brilliance-Lucky Emerald.


Nakonec jsem na jabloň přilepila jablíčka - knoflíky.





celý postup můžete vidět na tomto videu:


Děkuji za návštěvu :-)























2 komentáře: