sobota 12. ledna 2019

Neobyčejná obálka ... VIDEO


Určitě se vám už stalo, že jste chtěli darovat peníze, vstupenky nebo dárkový poukaz a nevěděli jste, jak je zabalit a předat. Dopisní obálka je moc obyčejná ... Já pro tyto účely vyrábím jednoduchou darovací obálku. Postup na její výrobu vám dnes ukážu.

Nejprve jsem si z bílé čtvrtky vystřihla obdélník o rozměrech 24 x 18 cm. Ve vzdálenosti 9 cm a 18 cm na delší straně jsem udělala ohyby a zbytek 6 cm jsem ohnula a přilepila oboustrankou.



Tím máme obálku v podstatě hotovou a zbývá zdobení. Na to jsem použila čtvrtku Together 01 ze stejnojmenné kolekce od Mintay a  jednobarevnou hnědooranžovou čtvrtku, která se mi hodila barevně, jako podklad.


Pomocí oboustranky jsem uproatřed přilepila stuhu.


a dále jsem zdobila květinami, listy a enamelkami. Další drobnou ozdobu jsem si vyrobila z drátku, který jsem omotala kolem náplně do prupisky a vytvořila jsem takové malé spirálky na ozvláštnění kytičkového aranžmá.


Nakonec jsem přilepila samolepící suchý zip na uzavírání obálky.





Video najdete tady:




Děkuji za návštěvu :-)

2 komentáře: