neděle 30. prosince 2018

Až se jaro zeptá .... VIDEO


... co jsem dělala v zimě, s hrdostí můžu odpovědět, že jsem jarně tvořila. Ano, Vánoce ještě nejsou u konce a já už myslím na jaro. Vytvořila jsem pro vás návod na přání pro zahradníka nebo zahrádkáře. Použila jsem k němu kolekci Garden od Stamperia.



Budete potřebovat:

- scrapbookový papír
- jednobarevný papír
- základ na přání
- lepidlo a 3D čtverečky
- chipboard
- kytičky
- sisal
- curly moss
- provázek

Nejprve jsem si ze scrapbookového papíru vystřihla obrázek a dále ze vzorovaného i jednobarevného papíru čtverec podle velikosti základu na přání. Já jsem použila základ v provedení kraft o rozměrech 15x15 cm


Na navrstvené papíry jsem přilepila chipboard a pomocí 3D čtverečků i vystřižený obrázek. 


Pod něj jsem ve spodní části vsunula sisal a curly moss, což jsou sušené a obarvené kořínky, 


a v horní části látkové a umělé kytičky a listy.


Z provázku jsem uvázala mašli a také vsunula pod obrázek.







A tady najdete video s postupem:



Děkuji za návštěvu :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat