úterý 28. července 2020

Kruhové vyskakovací minialbum




















V dnešním příspěvku vás zavedu do cukrárny ..... Asi tušíte, že to budou jen papírové dortíky jako ozdoby v novém minialbu, zato nepřiberete ani deko 😊 a navíc spotřebujete pár zbytků papírů z jiných projektů.

Připravila jsem si pro vás kruhové vyskakovací (pop-up) minialbum. Potřebujete na něj 5 čtvrtek o rozměru 8x8" (nebo 20x20cm). Ty přehnete vždy v polovině a v jednom ohybu částečně rozstřihnete. Takto vzniklé čtverce slepíte k sobě, tím vám vznikne 5 částí alba. Jednotlivé části jsem pak slepila k sobě, ale tak, že jsem nanesla lepidlo jen na 3 strany čtverce, čtvrtou jsem neslepovala proto, aby mi vznikla kapsa, do které se dá vložit visačka a ozdobami nebo dalšími fotografiemi. Nejlépe bude, když se podíváte na video a hned vám to bude jasné.




Pro tento projekt nakoupíte v mém eshopu:





Pokud jsem vás inspirovala, budu ráda a nezapomeňte se pochlubit ! Přeji vám krásné dny, hodně času na tvoření a děkuji za návštěvu 😃


Žádné komentáře:

Okomentovat