čtvrtek 16. července 2020

Album s kroužkovou mechanikou






















Taky se vám stalo, že jste si koupili průhlednou fólii a pak teprve přemýšleli, jak ji použít? Já jsem samozřejmě neodolala a fólii s pěkným barevným vzorem jsem si koupila. Pořád jsem nevěděla, jak ji co nejefektivněji zužitkovat a byla jsem donucena zapátrat na internetu. Objevila jsem album od Steffi Ried, podle které jsem vyrobila z fólie desky na album. Ostatní jsem už udělala podle sebe. A teď ten postup ukážu i vám. Pojďte se podívat! 😉

Z fólie jsem ustřihla pruh o šířce 6 1/2" a naznačila jsem ohyby vždy ve vzdálenost 5 1/4" z každé strany. Pod kroužkovou mechanikou jsem zpevnila fólii druhou vrstvou, tentokrát jsem použila průhlednou fólii. Kroužkovou mechaniku jsem k deskám připevnila pomocí průchodek. Zavírání jsem vyřešila pomocí dvou nýtků (průchodky s hlavou o průměru 14mm), k jednomu z nich jsem připevnila střapec, který se omotá kolem druhého nýtku. 

Na postup se podívejte na videu:




Děkuji za návštěvu a mějte krásné prázdninové dny! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat