pondělí 8. října 2018

Zápisník ve vintage stylu ... VIDEO


Jak už možná víte, oblíbila jsem si papíry od Stamperie. Některé se více hodí na blahopřání, jiné na obal od zápisníku. A právě k takovým patří sada papírů s názvem TIME.





Na obal zápisníku budete potřebovat:
- zápisník
- potištěný papír
- šablonu
- špachtli
- 3D Gloss nebo Matte Gel
- Mega Flakes
- 3D lepící čtverečky
- kousek krajky
- výřezy
- kovové ozdoby
- Distress Oxide v odstínu Vintage Photo
- lepidlo


Nejprve jsem si z vybraného papíru ustřihla rozměr podle velikosti zápisníku. Přes šablonu jsem nanesla 3D Gloss Gel. 


Před úplným zaschnutím jsem ho posypala Mega Flakes


Okraje jsem "ušpinila" razítkovací barvou Vintage Photo.


Vybrala jsem několik kartiček, které sada obsahuje. Okraje jsem nůžkami zdrsnila a lehce natrhla a také jsem na okraje použila razítkovací barvu.


Pak jsem kartičky přilepila na základní papír, na některé jsem použila 3D čtverečky, jiné jsem přilepila lepidlem


a vše jsem dozdobila kovovými ozdobami, krajkou, výřezy a šňůrkou.









Na video se můžete podívat tady:



Děkuji za návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat