pondělí 22. října 2018

I karton může zrezivět ... VIDEO


Dnes jsem připravila visačku. Je z papíru, přesto vypadá jako zrezivělý kus kovu. Je to díky "Rust Effect" pastě od firmy Prima Marketing. Toto označení nesou tři různé barvy, které se k docílení tohoto efektu používají. Pojďte se tedy podívat, jak s ní se s ní pracuje. Na konci článku najdete video s postupem. 


Budete potřebovat:
- visačku
- texturovací pastu
- šablonu
- kartonové výřezy
- Rust Effect pasta
- lepidlo
- kovové ozdoby
- wax pastu Rich Copper
- glitry v měděném odstínu

Na visačku jsem nejprve nanesla přes šablonu texturovací pastu.


Z výřezů jsem vybrala komponenty, které se mi hodí a na ty jsem pak na Rust Effect pastu, tu jsem nanesla i na podklad visačky.


Jednotlivé komponenty jsem na visačku přilepila a přidala jsem ještě pár drobných kovových ozdob.


Vše jsem dobarvila světlejšími odstíny Rust Effect pasty.


Na některá místa jsem přidala glitry v měděné barvě a okraje jsem ještě zvýraznila wax pastou, také v měděné barvě.








A tady je slíbené video: 



Děkuji za návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat