úterý 10. července 2018

Obal zápisníku jako patchwork ... VIDEO

 Dnes si nazdobíme horní desku zápisníku na způsob patchworku.

Budeme potřebovat:
- zápisník
- fóliovou čtvrtku pro alkoholové inkousty
- alkoholové inkousty - já jsem použila černý, zlatý, červený a zelený
- aplikátor nebo houbičku
- kousek plechu z prázdného obalu na nápoje
- Big Shot a 2-dílná vyřezávací šablona motýlka
- embossovací kapsy s drobným vzorem
- ozdoby - kartonové, knoflíky a pod.

Fóliovou čtvrtku ustřihneme na velikost 13,5 x 20,5 cm. Tuto čtvrtku pak rozstřiháme na jednotlivé části dle obrázku (z okrajů odstřihneme proužky v šířce 2,5 cm a zbylý střed pak rozstřiháme na poloviny.), ty pak umístíme zpět na notes.


Na jednotlivé části čtvrtky vytlačíme vzor pomocí Big shotu a embossovacích kapes. Všechny mohou mít stejný vzor nebo můžete kapsy s různými vzory jako já. To už záleží na vás.


Jednotlivé části patchworku pak nabarvíme alkoholovými inkousty. Já jsem zase barvila vždy protilehlé díly stejnými barvami.


Z prázdné plechovky od nápoje odstřihneme vrchní část a dno, střední válcovou část rozstřihneme a získáme pás tenkého plechu(já jsem už měla připravený polotovar). Z takto vyrobeného plechu vyřežeme spodní část motýlka. Tu také nabarvíme alkoholovými inkousty. Horní část motýlka vyřežeme ze stříbrné fólie.


Jednotlivé díly patchworku přilepíme na horní desku zápisníku 


a po zaschnutí nazdobíme knoflíky, chipboardy s tématikou, která se týká šití. Nakonec slepíme obě části motýlka a přilepíme na zápisník.











Video s podrobným postupem najdete na You Tube:




Věřím, že se vám zápisník povede! V každém případě se pochlubte na FB stránkách.

Děkuji za návštěvu! :-)
















Žádné komentáře:

Okomentovat