pátek 27. července 2018

Na romantické vlně ... VIDEO


V těchto dnech tvořím hlavně romantická blahopřání a tak jsem si pro dnešní příspěvek připravila pro vás postup na výrobu dvou blahopřání s polymerovými ozdobami.








Budete potřebovat:
- základ pro blahopřání 13,5x13,5 cm
- potištěný scrapbookový papír 11,5x11,5 cm
- jednobarevný papír 13,5x13,5 cm
- 3D lepítka
- bílou organzu
- bílý provázek
- kousek gázy
- výřezy listů
- květiny
- perličky
- polymerové ozdoby
- lepidlo
- bezbarvý lak
- glitry

Přání se skládá ze dvou vrstev, jednobarevný i potištěný papír nalepte postupně na základ pro přání pomocí 3D lepítek. Já jsem použila ozdobou šablonu na okraje, pokud ji nemáte, nevadí.


Z organzy vystřihněte asi 10 cm dlouhý a 5-7 cm široký pás, který uprostřed stáhnete šňůrkou a vše přilepíte.  


Tuto ozdobu z organzy postříkejte bezbarvým lakem a lehce posypejte glitry.


Na organzu dále nalepte listy, květiny, malé lístky, případně i bobule.Na závěr přilepíme polymerovou ozdobu, perličky, nápis a motýlka



.


Podobně jsem vyrobila i druhé blahopřání, jen místo organzy jsem použila gázu.




Postup najdete i na videu:



Děkuji za návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat