úterý 4. června 2013

V hlavní roli spreje I.

     Není to tak dávno, co se na našem trhu objevily různé druhy sprejů, jako většina pravověrných scrapařek jsem musela vyzkoušet - no a spreje jsem si doslova zamilovala.
      Nejčastěji používám Dylusions. Mají pestré barvy, dobře se vzájemně dají sladit a kombinovat.
     Vyrábím s nimi podkladové papíry a dnes vám ukážu postup, který používám já.
 
 
 
 
 
    
 
     Pro tento podklad jsem vybrala mé oblíbené "podzimní" barvy a jak vidíte, zpočátku podklad nevypadá nijak vábně. Nemusíte zoufat, když vám vzniknou fleky nebo se barva nepěkně slije dohromady.

     Protože čtvrtka byla větší, než jsem potřebovala, vybrala jsem si místo, kde jsou zastoupeny všechny použité barvy.
   Na toto místo jsem nanesla razítko a jako razítkovací barvu jsem použila metalickou barvu značky Encore, kterou jsem ukořistila v obchůdku u Didi.

Detail razítka

 
 

 Pak už jsem razítko jen pěkně ořezala, udělala rámeček a dozdobila.
 




 
A toto už je hotové přání:

 
Jak vidíte, není na tom nic těžkého, svede to každý(á) a přitom jste naprosto originální.
Přeji hodně úspěchů!





Žádné komentáře:

Okomentovat