pondělí 3. června 2013

Kurz scrapbookingu ve Velké Bystřici



    Díky Pavlíně, která mě oslovila v jednom z klubů na Fleru, jsem měla možnost uspořádat kurz scrapbookingu pro pracovnice mateřských center. Kurz se konal v sobotu 25.5. v mateřském centru ve Velké Bystřici. když jsem se dozvěděla, že bude celkem 12 zájemců, tak jsem se zděsila, jak to zvládnu. Každý, kdo má zkušenosti s pořádáním kurzů, tak ví, o čem mluvím.
 
 
 
 
  
       Organizátorky zajistily  prostory s dostatkem pracovní i odkládací plochy, což byla velká výhoda. Děvčata byla šikovná, a tak nebyl nakonec kurz pro mě až tak náročný, jak jsem se obávala. Všechny zprvu pozorně vyslechly všechny informace, postupy a instrukce, jak pracovat s pomůckami a proto mě v průběhu kurzu tolik nepotřebovaly, i když jsem byla k dispozici a připravená poradit.
                                                                               
     

     Během kurzu nemám ve zvyku vnucovat klientkám své představy tak, jako jsem to sama zažila na jednom z kurzů, ale nechávám jim volné pole působnosti. Nejvíc jsem asistovala při horkém embossování, kterého se kurzistky nejdříve trochu obávaly. Jakmile to však vyzkoušela jedna, osmělily se i ostatní........
 



     Ve Velké Bystřici se mi moc líbilo a doufám, že i děvčata byla s kurzem spokojená. A snad jsem některou z nich nakazila scrapbookem natolik, že přibude další "závislačka" :-) 
A tady je několik hotových výrobků:
 
 

 
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat