pondělí 6. února 2012

Jak jsem se seznámila se scrapbookem

   Během mého nakukování do e-shopů jsem jednoho dne narazila na kategorii Scrap -art.. V této kategorii byla na prodej spousta zajímavých věcí, ale já jsem tehdy vůbec netušila, k čemu se používají. Proto jsem napsala majitelce obchodu email s dotazem  Paní byla velmi ochotná, vysvětlila mi, že scrap-art je jinak scrapbooking, popsala mi, co to scrapbooking je a poslala mi i několik odkazů na zahraniční stránky. Musím říct, že scrapbooking mě naprosto uchvátil. Jen jsem pořád nevěděla, jak na to. Na jedné kabelové televizi pak sice vysílali postupy na různé výrobky, tam jsem poznala, že potřebuju ještě hooodně potřeb., ale tento pořad byl, jak již dnes vím, pro zkušené scrapařky. Tehdy jsem byla naprosto zmatená a nevěděla jsem jak začít. Přesto jsem však začala pomalu nakupovat potřeby pomůcky a všelijaký materiál a můžu říct, že teprve po 3 letech se mi podařilo jakš takš si vybavit dílnu. Pak jsem se učila tvořit podle internetu, protože kurzy žádné nebyly. 
   Vyrobila jsem pár stránek do alba a o něco více blahopřání. Jak sami můžete vidět, moje prvotiny byly velice jednoduché, strohé, ale měla jsem z nich radost.
   Nakonec jsem se seznámila s Bárou a jela jsem k ní na kurz do Poděbrad. Kurz trval celý víkend a já jsem nasbírala spoustu zkušeností.
   Protože jsem zjistila, že scrapbooking je v našich končinách ještě v plenkách, rozhodla jsem se propagovat tuto techniku a získávat další nadšené scrapařky.

Žádné komentáře:

Okomentovat