pondělí 8. února 2021

Svatební přání s ručně vyrobenými kytičkami

   


        Věřím, že i přes stále zpřísňující se opatření, se uskuteční naplánované svatby. Proto jsem začala vyrábět svatební a dnes vám ukážu jak při jeho výrobě postupuju.

   Použila jsem nové papíry od The Paper Boutique, které v těchto dnech naskladňujeme a kytičky z foamiranu. Sady papírů od The Paper Boutique prodáváme v dělených sadách po 6 listech, což je velmi výhodné.

Na postup se můžete podívat ve videu:


Z použitého materiálu v obchůdku ArtCentrum koupíte:

scrapbookové papíry

základy na přání

foamiran

pestíky

krajku

chipboardy

perličky

Těší mě, že mě sledujete 😊 Pokud máte dotazy, napište mi na info@artcentrum.net. Vašimi výrobky se pochlubte ve skupině Cardmaking a scrapbooking - Česká republika 

Přeji vám hodně času na tvoření !

Žádné komentáře:

Okomentovat