úterý 8. září 2020

2+1 Dvě přání a jedna krabička s okýnkem


 

Vánoční papíry, které jsme minulý týden naskladnili, mě tak nadchly, že jsem je hned musela rozstříhat. Nově teď mají papíry od Stamperie poslední stránku s obrázky na vystřižení, kromě toho vyrábějí také chipboardy, takže těch možností zdobení je hromada.

Použila jsem papíry z kolekce Classic Christmas. Na spodní vrstvu jsem ustřihla papíry s rozměrem 13,5x13,5 cm, na horní vrstvu asi 12x12 cm. Okraje obou vrstev jsem zdrsnila nůžkami a přilepila na základ přání. Na horní vrstvu jsem nalepila oboustranku asi 0,75-1 cm od okraje a po nalepení jsem okraje ohýbala a lehce natrhla.



Vybrala jsem si několik vytřižených obrázků, které jsem spolu s chipbaordy navrstvila na přání. Použila jsem tavnou pistoli nebo 3D lepící polštářky. Mezi jednotlivé vrstvy jsem vsunula gázu, aby vrstvení více vyniklo.



Papírové kytky jsem doplnila o pestíky a dozdobila jsem jimi přání. Na jednom jsem jsem použila také mini šišky a badyán.



Na několik míst jsem natupovala bílou akrylovou barvu, tu jsem posypyla bílými glitry.



K přáním jsem vyrobila krabičku o rozměrech 14x14x3 cm. Na tuto krabičku jsem potřebovala dvě červené čtvrtky. Z jedné jsem ustřihla čtverec o rozměrech 20x20 cm a z druhé 20,2x20,2 cm. Na obou čtvercích jsem naznačila ohyby vždy 3 cm od okrajů. 




Na dvou protilehlých stranách jsem třícentimetrový okraj prostřihla (viz video) a spodní díl jsem slepila. Na tom větším čtverci (o 2 mm) jsem si naznačila čtverec vždy 2 cm od ohybu na výrobu okýnka. Nejdříve jsem si naznačila čtverec 3 cm od okraje, ale zjistila jsem, že okýnko by bylo příliš malé. 2 cm se nakonec ukázalo tak akorát.

Tento střední čtverec jsem vyřezala na žiletkové řezačce (můžete použít třeba ulamovací nožík), a z rubu jsem vlepila acetátovou fólii (14x14 cm). Nakonec jsem horní díl krabíčky slepila.



Bude nejlépe, když se na celý postup podíváte na VIDEU.




Použitý materiál, který můžete koupit v eshopu ArtCentrum:








Tímto jsem splnila slib, že připravím návod na krabičku. Je skutečně jednoduchá, že? Takto si můžete vyrobit vždy krabičku v barvě a velikosti, jakou zrovna potřebujete. Rozměr spodní části je vždy 
základ + 2x výška krabičky. Víčko udělejte jen o 2 mm větší než spodní část.

Těší mě, že mě sledujete, pokud máte dotazy, napište mi na info@artcentrum.net. Vašimi výrobky se pochlubte ve skupině Cardmaking a scrapbooking - Česká republika 

Přeji vám hodně času na tvoření !










Žádné komentáře:

Okomentovat