čtvrtek 13. září 2018

Find Joy in the Ordinary ... VIDEO

Mám doma několik zbytků tapet, které už nebudu potřebovat a tak jsem je použila jako pozadí při tvorbě tohoto plátna.







Budeme potřebovat:- plátno o vel. 20x20cm
- zbytky tapet
- lepidlo
- kovové, silikonové a kartonové ozdoby
- bílé gesso
- spreje LSG (Flat Fabio, Hydrangea Blue, Witch´s Potion Purple, Chtestire Cat Cherry, Cotton candy Pink)
- pimentový prášek LSG Magicals Steel Shimmer
- Art Alchemy Opal Magic Wax Vintage Silk
- Art Alchemy Sparks Unicorn´s Hair
- nápis

Útržky tapet jsem nejprve nalepila na plátno. 


Na něj jsem pak rozmístila, navrstvila a přilepila několik ozdob


Vše jsem natřela bílým gessem.


Pak jsem plátno pomocí sprejů a pigmentového prášku nabarvila.


Okraje ozdob a výstupky jsem pomocí prstů natřela voskovou pastou v odstínu Vintage Silk a akrylovou barvou z řady Art Alchemy Unicorn´s Hair 


Na závěr jsem na ozdoby přilepila nápis.





Celý postup můžete vidět na tomto videu:



Děkuji za návštěvu :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat