úterý 25. července 2017

Když dva dělají totéž

     Nedávno jsem mi stalo něco zajímavého, s čím se chci s vámi podělit.
Už nějaký čas jsem měla chuť nakreslit si detail oka, měla jsem v hlavě jasnou představu, jak má kresba má vypadat. A tak jedno nedělní odpoledne jsem se do kresby pustila. Kreslila jsem jen tak bez předlohy, bez zrcadla. Jen podle mé představy, kterou jsem několik týdnů nosila v hlavě. A tohle je výsledek:



Když jsem dokreslila a uklidila skicák i tužky, sedla jsem k počítačí a nakoukla na Facebook, abych zkontrolovala co je nového. A ci nevidím!
Přibližně ve stejnou dobu jako jsem kreslila já, kreslila Suzie Berger v USA ve státě Washington detail oka. Jen jednoho oka, jako já. Vybrala si levé oko, jako já. Nakreslila ho i s obočím, jako já. 
Tady je důkaz:





V tu chvíli jsem si uvědomila, že když někoho kritizujeme, že kopíruje naši práci, možná mu křivdíme. Možná má úplně stejnou vizi a stejný nápad, tak jako můj nápad s kresbou oka.

Děkuji za návštěvu :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat