neděle 14. srpna 2016

Mixed media: Notes#1

Dnes jsem pro vás připravila postup při výrobě tohoto zápisníku technikou mixed media.













Nejprve jsem si připravila scrapbookový potištěný papír od výrobce Papermania. Ten jsem potřela průhledným gessem, Protože jsem potřebovala, aby vzor z papíru byl dobře vidět. Pokud nemáte takový nebo podobný papír, můžete si ho vyrobit pomocí razítek a voděodolné razítkovací barvy.


Po zaschnutí gessa jsem přes šablonu nanesla 3D Matte Gel od firmy Prima Marketing.



Matte Gel jsem posypala embossovacím práškem Shabby White od firmy Stampendous! (naskladníme v příštím týdnu) a horkovzdušnou pistolí zatavila.



Dále jsem střídavě použila spreje Lindy´s Stap Gang v těchto barvách:
Hydrangea Blue, Bells of Ireland Green, Red Hot Poker Orange a Ponderosa Pines Olive. Tto spreje budou skladem v říjnu.


Na závěr jsem vše už jen dozdobila kovovými ozdobami, květinami, visačkou, hřebíčkem, enamelkami





Můžete se podívat i na celé video s postupem:




Děkuji za návštěvu :-)

.



Žádné komentáře:

Okomentovat