neděle 10. května 2015

Glitry podruhé


Zjistila jsem, že velmi zajímavého efektu dosáhneme, když použijeme glitry společně s 3D gelem (existuje matný a lesklý). Dnes vám chci tuto techniku přiblížit.










V prvním případě jsem nanesla 3D Gloss Gel přes šablonu s motivy motýlků pomocí špachtle.


Ještě na mokrý nezaschnutý gel jsem nasypala postupně různé odstíny glitrů, tak jako tomu bylo v tomto příspěvku.
 
 
 

A takto vypadá hotové již ozdobené přání:

 
 


Ve druhém případě jsem nejprve glitry s 3D gelem smíchala.



Pak jsem špachtlí nanesla směs na papír přes šablonu. Nelekejte se, zpočátku je gel mléčný, neprůhledný a glitry téměř nejsou vidět.

 

Teprve po zaschnutí zprůhlední a glitry rozjasní celý projekt.

 

 
Všechna přání jsem zdobila hlavně květinami a výřezy.
 

 
 

 
Děkuji za návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat