neděle 10. listopadu 2013

Recyklace plechovek

   Doma už jsou většinou zvyklí na to, že mám zvláštní požadavky a tak syna nijak nezaskočilo, když jsem se ptala, jestli mi nemůže sehnat nějaké prázdné plechovky od piva. Myslím, že když si syn představil, že se jeho matka bude hrabat v popelnicích v okolí, tak mi ochotně slíbil, že mi nějaké sežene. A na co jsem je chtěla ? Ráda používám při scrapování všelijaké neobvyklé materiály a hliníkový plech je jedním z nich.
 
   Ze získaných plechovek jsem odstranila dno i víko, rozřízla a připravila k dalšímu zpracování. Část jsem použila na mé oblíbené visačky.
 
   Visačku jsem vyřízla na big shotu pomocí šablony, pak jsem rovněž na big shotu vyrobila plastický vzor, nabarvila pomocí alkoholových inkoustů a nalepila na visačky vyřezané z tvrdého kartonu. Pak už jen stačilo dozdobit - a je hotovo:
 
 

1 komentář: